ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

بی رژیم

خوب! هرچند دلم نمیخواد راجع به رژیم و این چیزا صحبت کنم ولی دوست دارم این وبلاگ باز باشه ! شاید دوباره حس رژیم گرفتن برگشت ! البته برمیگرده ! آدمیزاد به همه غصه ها عادت میکنه ! فقط اگه این خاطرات لعنتی بذارن......

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

لیلی چی شده عزیزم ؟! خیلی وقته بی خبر موندم ازت ...

گل دختر یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام نانازی عزیزم ..... چیزی نگفتی و چیزی هم نمیپرسم ..... فقط آرزوی بهشت میکنم برای همه چه زنده ها و چه رفته ها !

تینا دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ق.ظ

تو بدنبال بهانه و بهانه بدنبال تو! کی می خوای زندگی کنی؟ کی می خوای به آرزوهات برسی؟

خدا رحمتش کنه... ولی فکر می کنه راضیه که تو همه برنامه هاتو تعطیل کنی به این بهانه؟

سوگند پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

بالاخره من تونستم این صفحه رو باز کنم
نانازی من واقعاً نگرانت بود . نمیدونم چقدر بهتون نزدیک بود اما باز هم این دلیل نمیشه که از زندگی دست بکشی.

به نظرم برای اینکه روحیه ات هم بهتر بشه هر روز برو پیاده روی یا سرتو گرم کن به آشپزی اونم از نوع رژیمی

به هرحال بیا و بنویس ؛ هم سبک میشی هم ما بیخبر نمیمونیم و نگران نمیشیم
خیلی دوستت دارم دوست خوبم

سوگند جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

من دلم یه نانازی خوش اخلاق و خندون و تپل تو دل برو میخواد . کجا میتونم تهیه کنم ؟؟؟؟

تینا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ق.ظ

آخه من به تو چی بگم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد