ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

دارم یواش یواش برمیگردم !! نه برای لاغری و خوش تیپی و سلامتی و این قرتی بازیا!! فقط واسه اینکه سرم گرم بشه ! حواس خودم رو پرت کنم !!

دوستای مهربونم ببخشید که نگرانتون کردم !! دست خودم نبود ! خیلی شوک بدی بود ! بدتر از همه این بود که من باید جلوی خودم رو میگرفتم و مراعات حال خانواده رو میکردم که مثلا عزادار اصلی بود! ولی این همه گریه یواشکی و قورت دادن بغض ها دیگه کم کم داره کار دستم میده ! شد م شکل خاله قورباغه!! ازبس که چشمام ورقلمبیده شده !! دلم میخواد جیغ بزنم !! دلم میخواد مثل این زنای کولی موهام رو بکشم خودم رو بکوبونم به زمین صورتم رو چنگ بزنم خاک بردارم محکم بکوبم تو سرم و.... آره خودم میدونم این کارا خیلی مسخره هست ولی الان درشرایطی که باید همه چیز رو قورت بدم !! در حسرت یه دونه از اون کارا هستم !! خلاصه اینکه نانازی داره از دست میره ! این زی زی هم که گذاشته رفته مسافرت دل من داره از حلقم در میاد!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگند شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی
میدونم اینجور موقع ها همه میرن بالای منبر . من نمیخوام حرفی بزنم اما نمیدونم چرا بد عادت شدم و دوست دارم نانازی خوش اخلاق ببینم
من شرایطت رو درک میکنم و به سکوتت احترام میذارم

فقط خودخوری نکن ، تو هم گریه کن بذار سبک بشی...

لیلا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

نانازی جان یک روز خانواده رو بفرست پی نخود سیاه بعد بشین همه این کارا رو بکن که هم چشمات از قلمبیدگی در بیاد هم بغض نداشته باشی

تینا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ق.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

دست رو دلم نذار که حسابی خونه! دلم آرامش قبلیم رو می خواد. یه شب خواب راحت...

سوگند جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

یعنی هنوز به حالت عادی برنگشتی ؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد