ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

دات.دات.دات

  • من نمیدونم واقعا بدن آدم هم میفهمه مثلا کجا گیر کنه ! یعنی وزن رو میگم ! خوب برای این زبون نفهم چه فرقی داره 75 و 74 ؟ یا 70 و 69؟ بعد دقیقا باید سر اون وزن مخصوص گیر بکنه !؟! یعنی هوش خاصی مد نظر هست که من خبر ندارم !؟ بعد اون وقت همه هوش و ذکاوت رو میگیره که کرم بریزه حالت رو بگیره ؟؟ الان دیگه به این عدد 75 روی ترازو آلرژی پیدا کردم ! بعد زیادی حساسیت نشون بدم فوری وزنه میپره میره روی 77 که روم زیاد نشه !! اینطور آدمایی هستیم ما(به قول آزی) 
  • به قول روژی حالا یه ذره هم از عید و بهار و این حرفا بگیم !! ما اکه اینجا داریم جزغاله میشیم بعد آب پز بعدش هم آبکش!! یعنی به این صورت که از ساعت ده اینای صبح (همون کله صبح خروسخون ما!) آفتاب میزنه اینطووووووورییییییی به شدت هرچه تمامتر میسوزونه ها! یه دقه زیر آفتاب واستی تاول میزنی! بعد حدودای ساعت 4-5 اینا هوا ابری میشه ! دم میکنه ! خفههههه!! دیگه ساعتای 6 که میشه یه دفه میترکه !! بعد میباره ها! از اون بارانهای استوایی معروف! اینقدر شدتش زیاده که از پنجره نگاه کنی بیرون یه دست سفید به نظر میاد! حالا تو این اوضاع احوال واقعا حس عیدانه پیدا کردن یه پروسه عظیمی هست که من فعلا شروعش نکردم ! 
  • مارمولکامون هم خوبن سلام میرسونن!! دیروز چینتا دم یکیشون رو کنده بود!! 


نظرات 11 + ارسال نظر
گلدختر پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

به به .... ما فکر کردیم تو راه پله میخوابن !
نه عزیزم فعلا یهو کالری نسوزونیا ! من یک ماه قبل از اینکه برم بلیت بگیرم خبرت میکنم!!!!

نه یعنی تو فکر کردی خونه ما یه ماهه تمیز میشه !؟!؟

سعیده پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.loosingweight.blogfa.com

میگم ناناز جون شما کجایین؟
مرسی واسه آرزوی قشنگت.
من الان 76.5 هستم عزیزم.من بالاتنم خوبه سایز40 ولی پایی تنم به خاطر زیر دل و پهلوم و البت رونام که رونام واقعا عضلن سایز 42-44 هست.
تو لباس عروس کلللی نخای پشتشو کشیدن سایزم 38 میزنه!
ولی بازو دارم خداااااااا!شل و آویزون!
راستی با چترت بیا یزد.کللی خوش میگذره

فرح بانو جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

هم مارمولکاتون جالبن هم باروناتون والا روی ماهه چینتا رو ببوس
وزن هوشیار من هم دقیقا این کارارو می کنه فک کنم با وزن تو تبانی کرده

مال شما که هوشیاریش رو از دست داد ولی مال من ماشالا عین چیییییی

آب نبات جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://abnabaaat.blogfa.com/

چه جور هواییه دیگه
یاد شمال افتادم
مارمولکا رو ببوس

تو فکرم برم باشگاه
ولی خوب تنبلم :(

دقیقا مثل شمال تابستون!! البته من تابستون شمال نبودم ولی میگن اینطوریاست ولی اینجا یه خورده شرجیش بالا تره ! تو مایه های 98 تا 100 درصد!! چیزی نیست البته ها!! آدم نرررررررم میشه

عروسسسسس یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

منم همینطور!

فرح بانو یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلاممممممممممممم نانازییییییییییییییییییه بربری خور
تو هم بیا بلاگفا بتونیم ماچت کنیم تفیت کنیم

واقعا ماچ نداره!؟!؟ راستی میگی ها!! خو میدونی از این استفاده بکن من میام اینوری وامیستم ماچت میکنم

شانون یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

وای من افتاده بودم تو فکر مالزی برای عید ولی با این وصفی که تو کردی عمرا بیام. هم مارمولک داره هم هواش خرابه. تازه چینتا و پینتا هم میخوان مارو بجوون.
اون یکی چینتا خوبه؟‌دیگه اذیتت نکرده؟ همونی که گفتی مثلا چینتا رو میگم

تو هرسال وعده وعید میدی بعد .....

شانون یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

ای بگردم من نانازی الان تازه آهنگ اون وبلاگو گوش کردم. قربون دل کوچیکت برم که هوای وطن کردی خدایا نانازی منو از دیار غربت به وطن بازرسان.عزیزمی

نه حالا اونقدرم شدید نه که !! در حد همین یه خورده برم سر کوچه امون یه پنیر خامه ای بخرم بیام با نون بربری تازه بزنم به بدن!!

سعیده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.loosingweight.blogfa.com

عزیزم من هفته ای 3،4بار ازینا به بدن میزدم!الان تحت کنترل هفته ای 1بار!

سعیده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.loosingweight.blogfa.com

میگم این چینتا قضیش چیه؟

آب نبات چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ق.ظ http://abnabaaat.blogfa.com/

نشد خصوصی بزارم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد